مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-12سياسي

 توسعه امامزاده سید عباس بجنورد درگیر اختلافات دستگاه های اجرایی


«امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر (ع)» معروف به «امامزاده سید عباس» یا « معصوم زاده» بجنورد یکی از مقاصد مذهبی مرکز خراسان شمالی به شمار می رود.

- بزرگترین طرح گردشگری زیارتی، تجاری و تفریحی مرکز استان به چالش رسید؛  توسعه امامزاده سید عباس بجنورد درگیر اختلافات دستگاه های اجرایی ایسنا/خراسان شمالی امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر (ع) معروف به امامزاده سید عباس یا معصوم زاده بجنورد یکی از مقاصد مذهبی مرکز خراسان شمالی به شمار می رود.

این بقعه، مدفن فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است که در دوران حکومت بنی عباس از مدینه به خراسان آمده و در اواخر سده دوم هجری قمری وفات یافت.

امامزاده سید عباس بجنورد همچنین محل دفن اموات و شهدای شهرستان بجنورد است و روزانه تعداد زیادی از مردم به آن مراجعه می کنند.

مسئولان کشوری نیز پس از رسیدن به بجنورد، پیش از برگزاری برنامه هایشان به زیارت قبور شهدا و امامزاده سید عباس مشرف می شوند.

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به این محل سبب شده تا بسیاری از مراسم مذهبی یا ملی استان در این امامزاده برگزار شود و محلی باشد برای خیل عظیم جمعیت؛ به ویژه در ایام عزاداری های محرم و صفر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 توسعه امامزاده سید عباس بجنورد درگیر اختلافات دستگاه های اجرایی

 توسعه امامزاده سید عباس بجنورد درگیر اختلافات دستگاه های اجرایی